مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-02ورزشي

جلسات استاژ داوری کاراته در کرمانشاه برگزار شد


رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: استاژ داوری کاراته با هدف ارتقا دانش و اطلاعات داوران در این هیأت برگزار شد .

- سعید نصراللهی امروز در  در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: استاژ داوری با هدف بروزرسانی داوری در بخش آقایان و خانم ها به همت هیأت کاراته  و کمیته داوران استان کرمانشاه برگزار شد که داوران با استفاده از این اطلاعات می توانند داوری سطح انتخابی استان، تیم ملی و آسیایی کسب کنند.

رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه در خصوص تناسب سطح داوری با توجه به حضور هفت تیم در لیگ های کشوری، گفت: هفت تیم از استان کرمانشاه در لیگ های کشوری شرکت کرده اند اما سطح داوری به این میزان نیست، انتظار بیشتری در زمینه داوری، به خصوص در بخش آقایان داشتیم و رشد کافی را با توجه به حضور این تعداد از تیم ها در لیگ نداریم.

وی ادامه داد: بازآموزی داوری را با هدف بروزرسانی اطلاعات داوران برگزار می کنیم، در نظر داریم هفته آینده استاژ داوری را با حضور رییس شورای داوران ایران برای  تقویت داوران استان برگزار کنیم چراکه به بازآموزی و ارتقا رده داوران استان کمک می کند.

مسئول کمیته داوران هیأت کاراته استان کرمانشاه نیز در ادامه در خصوص استاژ داوری، گفت: دوره بازآموزی داوران دومین استاژی بود که در سطح استان با حضور 80 شرکت کننده آقا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات استاژ داوری کاراته در کرمانشاه برگزار شد

جلسات استاژ داوری کاراته در کرمانشاه برگزار شد