مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-02اقتصادي

تاپایان سال کارخانه 20 هزار تنی خوراک آبزیان در کرمانشاه افتتاح می شود


مدیرکل شیلات استان کرمانشاه از بهره برداری از سه پروژه شیلاتی با سرمایه گذاری قریب سه میلیارد تومان در دهه فجر در استان خبر داد.

- مدیرکل شیلات استان با اشاره به افتتاح 3 پروژه در دهه فجر: تاپایان سال کارخانه 20 هزار تنی خوراک آبزیان در کرمانشاه افتتاح می شود ایسنا/کرمانشاه مدیرکل شیلات استان کرمانشاه از بهره برداری از سه پروژه شیلاتی با سرمایه گذاری قریب سه میلیارد تومان در دهه فجر در استان خبر داد.

سید فرزاد افضلی امروز(14 بهمن) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دهه فجر امسال سه طرح شیلاتی شامل پروژه پرورش ماهی 250 تنی شهرستان پاوه، احداث مزرعه با ظرفیت یک میلیون قطعه پست لارو میگوی آب شیرین در شهرستان قصرشیرین و احداث یک مزرعه گرمابی در مجتمع شهدای قصرشیرین به بهره برداری می رسد.

وی سرمایه گذاری انجام شده برای بهره برداری از این سه طرح را دو میلیارد و 950 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: 650 میلیون تومان از این میزان آورده متقاضی، 300میلیون تومان از محل اعتبارات تملیکی و دو میلیارد تومان هم از محل تسهیلات بانکی تامین شده است.

مدیر کل شیلات استان کرمانشاه اشاره ای هم به در دست احداث بودن کارخانه 20 هزار تنی خوراک آبزیان در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه داشت و افزود: قرار بود این پروژه دهه فجر به بهره برداری برسد که متاسفانه آماده نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاپایان سال کارخانه 20 هزار تنی خوراک آبزیان در کرمانشاه افتتاح می شود

تاپایان سال کارخانه 20 هزار تنی خوراک آبزیان در کرمانشاه افتتاح می شود