مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-02اقتصادي

8 پرونده احتکار به تعزیرات استان فارس تحویل داده شد


از ابتدای بهمن تاکنون 8 پرونده احتکار به ارزش 220 میلیارد ریال در شیراز تشکیل و برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید رضا ایزدی با بیان اینکه ارزش ریالی این 8 پرونده بیش از 220 میلیارد ریال است، ادامه داد :3 فقره از این پرونده ها به احتکار دستگاه خودرو و 5 فقره به احتکار مواد غذایی و محصولات بهداشتی مربوط می شود.

وی افزود: در بازرسی های انجام شده از پارکینگ های سطح شهر در سه پارکینگ 88 دستگاه خودرو احتکار شده بود که ارزش ریالی آن 211 میلیارد و 750 میلیون ریال است.

رییس سازمان صمت فارس ادامه داد: در بازرسی های انجام شده از انبارهای مواد غذایی و محصولات بهداشتی 5 انبار اقدام به احتکار کالا کرده بودند که ارزش ریالی آن به میزان 8 میلیارد و 375 میلیون ریال است.

وی افزود: متخلفان به احتکار انواع روغن خوراکی، قند، شکر، رب گوجه فرنگی، برنج، انواع حبوبات، شامپو، پوشک بچه، پودر شوینده اقدام می کردند.

ایزدی با تاکید بر برخورد شدید قانونی با صاحبان کالاها و انبارها در صورت عدم ثبت اطلاعات ورود و خروج کالاها در سامانه جامع انبارها اظهار داشت: صاحب یکی از انبارهای یاد شده اطلاعات ورود و خروج کالاهای خود را در سامانه جامع انبارها به ثبت نرسانده بود که برابر قانون تخلف تلقی شده و با متخلف برخورد قانونی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 پرونده احتکار به تعزیرات استان فارس تحویل داده شد

8 پرونده احتکار به تعزیرات استان فارس تحویل داده شد