مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 10:302021-02-02اقتصادي

زنان حضور موثری در تشکل های کارگری و کارفرمایی فارس دارند


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس تاکید کرد که زنان در تشکل های کارگری و کارفرمایی این استان، حضوری پررنگ و موثر دارند.

- ایسنا/فارس مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس تاکید کرد که زنان در تشکل های کارگری و کارفرمایی این استان، حضوری پررنگ و موثر دارند.

سهراب مختاری در جلسه گرامیداشت روز زن که با حضور وزیر تعاون به صورت وب کنفرانس برگزار شد، گفت: ابتدای دولت یازدهم در فارس 392 تشکل کارگری و کارفرمایی وجود داشت، اکنون تعداد این تشکل ها به 916 تشکل افزایش پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، مختاری با اشاره به حضور پررنگ و موثر زنان در این تشکل ها، گفت: زنان در 600 تشکل کارگری و کارفرمایی استان فارس، عضو هیئت مدیره هستند.

او به حمایت از زنان در حوزه تشکیل تعاونی ها ،اشتغالزایی اشاره و اضافه کرد: در راستای توسعه و شکوفایی تعاونی های زنان به 25 تعاونی از این نوع در استان فارس کمک بلاعوض شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس افزود: سهم زنان در مشاغل خانگی این استان 69 درصد و سهم بانوان در طرح ملی کارورزی نیز 65 درصد است.

عضو هیئت رییسه انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری فارس نیز در این نشست گفت: بررسی های میدانی در حوزه رسانه نشان می دهد که بیشترین آسیب را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان حضور موثری در تشکل های کارگری و کارفرمایی فارس دارند

زنان حضور موثری در تشکل های کارگری و کارفرمایی فارس دارند