مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 10:302021-02-02سياسي

نظام جامع موضوعات پژوهشی دفاع مقدس رونمایی می شود


رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت:پژوهشگران دفاع مقدس و مقاومت نه تنها تولیدکنندگان قدرت نرم و عمق بخشی به تفکر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هستند بلکه با مجاهدت های خود از حافظه و میراث تاریخی یک ملت بزرگ حراست می کنند.

- "نظام جامع موضوعات پژوهشی دفاع مقدس" رونمایی می شود رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت:پژوهشگران دفاع مقدس و مقاومت نه تنها تولیدکنندگان قدرت نرم و عمق بخشی به تفکر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هستند بلکه با مجاهدت های خود از حافظه و میراث تاریخی یک ملت بزرگ حراست می کنند.

علاوه بر این در شرایط فعلی پژوهشگران، افسران و فرماندهان مقابله با جنگ شناختی و تحریف هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار نایینی که امروز در آیین اختتامیه اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سخن می گفت،افزود:مراسم انتخاب آثار برتر پژوهشی یکی از برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است که تجربه مشابه قبلی آن، مراسم دو سالانه انتخاب کتاب و فیلم دفاع مقدس و مقاومت است.

ایده این مراسم همزمان با هفته پژوهش 1398 توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس مطرح و در نشست اولیه با حضور یک صد نفر از پژوهشگران و مدیران مراکز مطالعاتی حوزه دفاع مقدس و مقاومت اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام جامع موضوعات پژوهشی دفاع مقدس رونمایی می شود

نظام جامع موضوعات پژوهشی دفاع مقدس رونمایی می شود