مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 10:302021-02-02سياسي

توسعه همه جانبه خراسان جنوبی در گرو جذب سرمایه های مردمی است


توسعه همه جانبه استان در گرو جذب سرمایه های مردمی، ترویج تفکر توسعه ای و افزایش قدرت ریسک پذیری در سرمایه گذاری مردم است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: توسعه همه جانبه استان در گرو جذب سرمایه های مردمی، ترویج تفکر توسعه ای و افزایش قدرت ریسک پذیری در سرمایه گذاری مردم است.

حمید ملانوری، امروز سه شنبه 14 بهمن در نشست کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان جنوبی با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر یادآور حضور، مشارکت، ایثارگری ها و سرمایه گذاری مردم برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ سرمایه گذاری های خاص که از جنس جوانان و خانواده های آنان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی به هدف اصلی امام خمینی(ره) و مردم از شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هدف مردم از انقلاب اسلامی، استقرار حکومتی اسلامی و الهی بر مبنای احکام اسلامی بود و اینکه مردم در حکومتی زندگی کنند که میراث آن بر مبنای رفتار اسلامی باشد.

استاندار خراسان جنوبی، امانتداری را از شاخص های اصلی بانک ها برشمرد و افزود: شبکه بانک ها به صورت تخصصی شکل گرفته تا منابع و سرمایه های مردمی را در راستای صرفه و صلاح منطقه، هزینه کند.

وی به نقش ویژه بانک ها در توسعه هر منطقه اشاره کرد و گفت: امروزه منابع در اختیار بانک ها نه تنها در بنگاه های تولیدی بلکه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همه جانبه خراسان جنوبی در گرو جذب سرمایه های مردمی است

توسعه همه جانبه خراسان جنوبی در گرو جذب سرمایه های مردمی است