مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-02اقتصادي

تشکیل 220 پرونده تخلف صنفی طی 10 روز در فارس


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از تشکیل 8 پرونده تخلف طی 10 روز اول بهمن ماه به ارزش ریالی بیش از 220 میلیارد ریال در این استان، خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از تشکیل 8 پرونده تخلف طی 10 روز اول بهمن ماه به ارزش ریالی بیش از 220 میلیارد ریال در این استان، خبر داد.

حمیدرضا ایزدی با بیان اینکه پرونده های تخلف تشکیل شده طی 10 روز ابتدای بهمن در فارس، مربوط به احتکار بوده است، گفت: این پرونده ها برای بررسی و صدور رای به تعزیرات فارس ارجاع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان صمت فارس، ایزدی ادامه داد: 3 فقره از این پرونده ها به احتکار خودرو و 5 فقره به احتکار مواد غذایی و محصولات بهداشتی مربوط می شود.

ایزدی به جزییات این تخلفات پرداخت و افزود: طی بازرسی های انجام شده از پارکینگ ها، 88 دستگاه خودرو احتکار شده به ارزش 211 میلیارد و 750 میلیون ریال کشف شده است.

رییس سازمان صمت فارس ادامه داد: در بازرسی های انجام شده از انبارهای مواد غذایی و محصولات بهداشتی 5 انبار اقدام به احتکار کالا کرده بودند که ارزش ریالی کالاهای احتکاری 8 میلیارد و 375 میلیون ریال برآورد شده است.

او افزود: متخلفان در این انبارها به احتکار انواع روغن خوراکی، قند، شکر، رب گوجه فرنگی، برنج، انواع حبوبات، شامپو، پوشک بچه، پودر شوینده و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 220 پرونده تخلف صنفی طی 10 روز در فارس

تشکیل 220 پرونده تخلف صنفی طی 10 روز در فارس