مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-02سياسي

ضرورت ارتقاء شاخصه های امنیتی بناهای در حال احداث در همدان


معاون قضایی دادگستری کل استان همدان هشدار داد: در فرآیند ساختمان سازی ضرورت دارد نسبت به ارتقاء شاخصه های امنیتی بناهای در حال احداث اقدام شود؛ - برای نمونه دوربین های مداربسته در ساختمان ها بازدارنده است و فیلم دوربین های موجود در محل بروز جرم هایی مانند سرقت در روند پرونده های قضایی نیز بسیار راهگشا هستند.

عباس نجفی در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان همدان، مطرح کرد: بحث سرقت جزء جرائمی است که غالب جوامع همواره با آن مواجه بوده اند و باید با استفاده از ظرفیت های موجود آن را به حداقل میزان ممکن برسانیم.

وی ادامه داد: در حوزه کاهش سرقت پلیس با همکاری دستگاه قضایی اقدامات خوبی صورت گرفته اما باید سازوکارهای مناسبی اتخاذ شود تا پیشگیری ثانویه از جرم سرقت نیز صورت پذیرد چراکه سارقان نه تنها اموال شهروندان را بلکه امنیت آنها را نیز مورد هدف و آسیب قرار داده است.

نجفی با تأکید بر اینکه ورود سارقان به جرمی خصوصی یا دولتی موجب بروز احساس ناامنی در میان اعضای اجتماع می شود، افزود: از ظرفیت موجود دستگاه ها باید در راستای تجهیز به سامانه های الکترونیکی از جمله نصب دوربین های مدار بسته استفاده کرده همچنین از ظرفیت شب گردها، گشت رضویون بسیج و نهادهای مردمی در راستای ایمن سازی محلات در پیشگیری از سرقت استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتقاء شاخصه های امنیتی بناهای در حال احداث در همدان

ضرورت ارتقاء شاخصه های امنیتی بناهای در حال احداث در همدان