مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-02سياسي

سردار محمد: توسعه مشاغل خانگی برای زنان سرپرست خانواده از اولویت بالایی برخوردار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در آستانه روز زن و در جمع کارکنان امور مسئولیت های اجتماعی قرارگاه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علی ها در خصوص مسائل و مشکلات .

- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به ضرورت بازبینی و به روزرسانی برنامه های مربوط به زنان سرپرست خانوار، بر لزوم نگاه دقیق تر به مسائل واقعی این قشر تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در آستانه روز زن و در جمع کارکنان امور مسئولیت های اجتماعی قرارگاه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علی ها در خصوص مسائل و مشکلات مرتبط با زنان بخصوص زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: زنان سرپرست خانوار یکی از مهم ترین اقشار زنان هستند که از ابتدای انقلاب اسلامی در قانون اساسی و برنامه های توسعه مورد توجه بوده اند.

وی افزود: در حال حاضر نیز نهاد های متعددی متکفل رفع مسائل زنان سرپرست خانوار هستند و برنامه ریزی های مختلفی در این راستا صورت گرفته است، اما کمیت و سنخ بندی زنان سرپرست خانوار طی سال های اخیر دچار تحولات جدی شده و همین امر ضرورت بازبینی برنامه های گذشته و بروزرسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار محمد: توسعه مشاغل خانگی برای زنان سرپرست خانواده از اولویت بالایی برخوردار است

سردار محمد: توسعه مشاغل خانگی برای زنان سرپرست خانواده از اولویت بالایی برخوردار است