مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:002021-02-02سياسي

روح حماسی را باید در نظام کشوری پیاده کنیم


مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه روح حماسی را باید در نظام کشوری پیاده کنیم، گفت: تلاش می کنیم دانش، تجربه و ارزش های کادر پزشکی زمان دفاع مقدس را به دانشجویان امروزی منتقل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، آیین رونمایی از جلد دوم کتاب آشنایی با فرهنگ و معارف دفاع مقدس امروز با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، دکتر علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزیر بهداشت، دکتر ایرج فاضل مشاور عالی وزیر بهداشت در آموزش پزشکی، سردار فتحیان رییس موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت، دکتر صیاد یوسفی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت بهداشت برگزار شد.

روح حماسی را باید در نظام کشوری پیاده کنیم سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در این مراسم گفت: دو پیروزی انقلاب و دفاع مقدس که به رهبری حضرت امام (ره) انجام شد، انرژی زیادی را برای ملت و دستگاه ها ایجاد کرد و ما را به یک کشور مستقل و پیشرو در جهان تبدیل کرد.

وی با تشکر از حماسه کادر درمان در دوران جنگ تحمیلی عنوان کرد: اینکه در آن دوران مجروحان را از خط مقدم چگونه به اولین بیمارستان صحرایی انتقال دهیم و پس از آن به بیمارستانی نزدیک بفرستیم، خود یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح حماسی را باید در نظام کشوری پیاده کنیم

روح حماسی را باید در نظام کشوری پیاده کنیم