مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-02سياسي

رزمایش الی بیت المقدس دهه فجرانقلاب اسلامی در زنجان برگزار می شود


جانشین فرمانده سپاه استان زنجان گفت: رزمایش الی بیت المقدس همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ضمن گرامیداشت دهه فجر و ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)، به هفته دفاع مقدس استانی در زنجان اشاره و اظهار کرد: از 11 تا 17 بهمن ماه 99 با نام هفته دفاع مقدس استانی و هفته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زنجان نامگذاری شده است که به منظور هم افزایی و تعامل بیشتر، سپاه انصارالمهدی (عج) و بنیاد شهید با همکاری برخی نهادهای مربوطه اقدام به برگزاری برنامه های مختلف نموده است.

وی با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر امسال انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار است خاطرنشان کرد: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر برنامه های مختلفی اجرا می کند.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس دهه فجر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: این رزمایش با شعار محوری پای کار انقلاب ایستادیم در طول دهه فجر همزمان با سراسر کشور در استان زنجان اجرا می شود.

طهماسبی با بیان اینکه هدف از اجرای این رزمایش ارتقاء امنیت پایدار محلات، خدمت رسانی به آحاد جامعه و نمایش اقتدار بسیج است افزود: پیرو تدابیر امام خامنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش الی بیت المقدس دهه فجرانقلاب اسلامی در زنجان برگزار می شود

رزمایش الی بیت المقدس دهه فجرانقلاب اسلامی در زنجان برگزار می شود