مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-02بين الملل

دومین ماموریت عملیاتی سرنشین دار اسپیس ایکس آخر فروردین انجام می شود


طبق بیانیه ی ناسا، اسپیس ایکس(SpaceX) ماموریت کرو-2(Crew-2) را در تاریخ 20 آوریل(31 فروردین) به انجام خواهد رساند و کپسول فضایی کرو دراگون(Crew Dragon) را به سمت ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب خواهد کرد.

- طبق بیانیه ی ناسا، اسپیس ایکس(SpaceX) ماموریت کرو-2(Crew-2) را در تاریخ 20 آوریل(31 فروردین) به انجام خواهد رساند و کپسول فضایی کرو دراگون(Crew Dragon) را به سمت ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، چهار فضانورد سوار بر کرو دراگون که در بخش بالایی موشک فالکون9 (Falcon 9) قرار دارد از مجتمع پرتاب 39 پایگاه فضایی کندی در فلوریدا عازم فضا خواهند شد تا حدود 6 ماه و نیم در مدار بمانند.

در ماموریت کرو-2 فضانوردان ناسا شین کیمبرو(Shane Kimough) و مگان مک آرتور(Megan McArthur) به همراه آکی هیکو هوشیده(Akihiko Hoshide)، فضانورد آژانس کاوش های هوافضای ژاپن(JAXA) و توماس پسکه(Thomas Pesquet) فضانورد آژانس فضایی اروپا(ESA)حضور دارند.

زمان انجام ماموریت کرو-2 به گونه ای تنظیم شده که این فضانوردان پیش از بازگشت چهار فضانورد دیگری که از ماموریت کرو-1(Crew-1) آنجا هستند و مشغول کار و زندگی اند، به آن جا برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین ماموریت عملیاتی سرنشین دار اسپیس ایکس آخر فروردین انجام می شود

دومین ماموریت عملیاتی سرنشین دار اسپیس ایکس آخر فروردین انجام می شود