مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-02اقتصادي

استفاده از تجهیزات مدرن به کمک صنعت کشاورزی آمد


مدیر جهاد کشاورزی کرج با اشاره به تجهیز 230 هکتار زمین کشاورزی کرج به سیستم نوین آبیاری، گفت: در این میان سمپاشی اراضی توسط پهپادها شرایط را مساعد کرده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اسماعیل صارمی، مدیر جهاد کشاورزی کرج، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: به منظور مدیریت مصرف آب و بالابردن عملکرد در واحد سطح از ابتدای سال جاری تاکنون 230 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به سیستم نوین آبیاری مجهز شده است.

مدیرجهاد کشاوزی کرج ضمن اعلام طرح های کشاورزی که مقرر شده در ایام الله دهه فجر به بهره برداری برسد، افزود: اقداماتی در راستای بهبود وضعیت کشاورزی کرج صورت گرفته است که در این میان می توان به پوشش هشت هزار هکتار ار اراضی کشاورزی به آبیاری نوین اشاره کرد.

وی با بیان اینکه طبق آمارهای بررسی شده 40 درصد زمین های کشاورزی تحت آبیاری نوین هستند، یادآور شد: تعهد اعتبارات بخش مکانیزاسیون در سال جاری برای کرج 2 میلیارد و 900 میلیون تومان بوده که با بیش از 2 برابر جذب توانستیم پنج میلیارد و 830 میلیون تومان اعتبارات جذب کنیم.

این مقام مسؤول با اشاره به طراحی و بهره برداری از دستگاه پهپاد به منظور استفاده در سمپاشی   اراضی کشاورزی کرج، اظهار کرد: امروزه پهپادها در بخش های مختلف از جمله کشاورزی کاربرد پیدا کرده  و می توان گفت که انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تجهیزات مدرن به کمک صنعت کشاورزی آمد

استفاده از تجهیزات مدرن به کمک صنعت کشاورزی آمد