مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-02حوادث

دستگیری شکارچی غیر مجاز قوچ وحشی در نهاوند


رییس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند گفت: شکارچی غیر مجاز یک راس قوچ وحشی به دام ماموران حفاظت محیط زیست نهاوند افتاد.

- مهرداد سلگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد با تلاش و پیگیریهای ماموران حفاظت محیط زیست این شهرستان یک  شکارچی که به صورت غیر مجاز اقدام به شکار یک راس قوچ وحشی در منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند نموده بود دستگیر و به دادگاه معرفی شد.

وی افزود: این شکارچی که چند ماه گذشته اقدام به شکار غیر مجاز این حیوان کرده بود تحت تعقیب ماموران ما قرار داشت که پس از شناسایی سرانجام دستگیر و به شعبه 102 بازپرسی معرفی که برای وی کیفرخواست صادر شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند با بیان اینکه پس از بررسی پرونده به شعبه 103 انتقال و حکم محکومیت متهم صادر شد اضافه کرد: بر اساس حکم صادره متهم به دلیل ارتکاب شکار غیر مجاز به 30 میلیون ریال جزای نقدی و به دلیل حمل سلاح غیر مجاز به 20 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

وی افزود: پس از صدور رای دادگاه با توجه به شکار غیر مجاز یک راس قوچ  از سوی این اداره دادخواست حقوقی برای مطالبه 250 میلیون ریال خسارت به حیات وحش مطالبه می شود.

سلگی در پایان با هشدار و تاکید بر اینکه با شکارچیان غیر مجاز مطابق قانون برخورد خواهد شد اظهار کرد: پس از دستگیری متهم اسلحه او نیز به نفع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچی غیر مجاز قوچ وحشی در نهاوند

دستگیری شکارچی غیر مجاز قوچ وحشی در نهاوند