مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-02سياسي

مالکیت اراضی تعاونی برق تهران تا هفته آینده مشخص می شود/ حل مشکل 26 ساله


تا هفته آینده مالکیت اراضی تعاونی برق مشخص و نسبت به صدور سند تک برگی این منطقه اقدام می شود.

- ساوجبلاغ - فرماندار ساوجبلاغ گفت: تا هفته آینده مالکیت اراضی تعاونی برق مشخص و نسبت به صدور سند تک برگی این منطقه اقدام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مهرور ظهر سه شنبه در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و اعضای تعاونی برق منطقه ای تهران که در سالن اجتماعات فرمانداری ساوجبلاغ برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد تا ظرف هفته آینده مالکیت اراضی تعاونی برق مشخص و نسبت به صدور سند تک برگی این منطقه اقدام شود.

وی با قدردانی از مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان البرز بیان کرد: تعیین تکلیف این اراضی و حل اختلاف شرکت عمران با این تعاونی یکی از مهم ترین دغدغه هایی است که سالیان متمادی مشکلات زیادی را برای متقاضیان ایجاد کرده است.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: همه موضوعات به صورت کامل در این نشست بحث و بررسی شد و امیدواریم به زودی تعارضات حل و فصل و مشکل اعضای تعاونی برق رفع شود.

حل مشکل 26 ساله اراضی تعاونی برق تهران مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان البرز نیز در این نشست از اهتمام جدی این اداره برای رفع مشکل این تعاونی خبر داد و گفت: با جدیت گروه های نقشه برداری از فردا کار خود را آغاز تا ظرف یک هفته نقشه کلی صادر تا بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکیت اراضی تعاونی برق تهران تا هفته آینده مشخص می شود/ حل مشکل 26 ساله

مالکیت اراضی تعاونی برق تهران تا هفته آینده مشخص می شود/ حل مشکل 26 ساله