مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-02سياسي

تهران به شهر خاموش تبدیل شده است


خاموشی های بلند مدت در تهران هر چند به مسئله تامین انرژی باز می شود اما باید در نظر داشت که نباید امنیت عمومی شهر اولین جایی باشد که در تیررس قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اعطا، در نشست خبری که با حضور مجید فراهانی رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران برگزار شد، افزود: در آستانه دهه فجر، یکی از خبرهای خوب در جهت حفاظت از حریم میراثی بیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، صدور دستور موقت دیوان عدالت اداری مبنی بر توقف اجرای مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری در خصوص لغو محدودیت ارتفاعی جماران بود.

وی با بیان اینکه موضوع لغو محدودیت ارتفاعی جماران، از زمان اختلاف بر سر طبقه مازاد نهاد ریاست جمهوری به جریان افتاد ادامه داد: مرجع تصویب چنین اموری، شورای عالی شهرسازی و معماری است، اما همواره قاعده بر این بوده که این شورا، از یک موضع کلی نگر کارشناسانه و چند تخصصی، در رابطه با طرح های توسعه شهری تصمیم گیری می کرده است.

اعطا با بیان اینکه تصمیم شورای عالی برای لغو محدودیت ارتفاعی جماران با انتقاد جدی و کارشناسی ما در شورای شهر مواجه شد و حتی نظرات شهردار تهران و معاون شهرسازی که در این دوره روابط خوب و نزدیکی با شورای عالی شهرسازی و معماری ایران دارند، چندان مورد اعتنا واقع نشد، عنوان کرد: گفته می شود برخی اعضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران به شهر خاموش تبدیل شده است

تهران به شهر خاموش تبدیل شده است