مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-02سياسي

انتقاد اعطا از خاموشی های تهران؛ معابر به تونل وحشت تبدیل شده است


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مدتی است با خاموشی خیابان و معابر شهر تهران مواجه هستیم افزود: تهران به شهر خاموش و همه معابر به تونل وحشت تبدیل شده است.

- انتقاد اعطا از خاموشی های تهران؛ معابر به "تونل وحشت" تبدیل شده است سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مدتی است با خاموشی خیابان و معابر شهر تهران مواجه هستیم افزود: تهران به "شهر خاموش" و همه معابر به "تونل وحشت" تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اعطا امروز در یک نشست خبری که به همراه مجید فراهانی، عضو و رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران با محوریت بودجه سال 1400 شهرداری تهران برگزار شد، بااشاره به دستور موقت دیوان عدالت اداری مبنی بر توقف اجرای مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری در خصوص لغو محدودیت ارتفاعی جماران بود، گفت: موضوع لغو محدودیت ارتفاعی جماران، از زمان اختلاف بر سر طبقه مازاد نهاد ریاست جمهوری به جریان افتاد.

مرجع تصویب چنین اموری، شورای عالی شهرسازی و معماری است، اما همواره قاعده بر این بوده که این شورا، از یک موضع کلی نگر کارشناسانه و چندتخصصی، در رابطه با طرح های توسعه شهری تصمیم گیری می کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد اعطا از خاموشی های تهران؛ معابر به تونل وحشت تبدیل شده است

انتقاد اعطا از خاموشی های تهران؛ معابر به تونل وحشت تبدیل شده است