مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-02اقتصادي

وزارت نیرو: طرح برق امید، بازنگری در تعرفه‎های برق است


مانده مطالبات تایید شده شرکت های زیرمجموعه ارائه دهنده خدمات برق از دولت بابت مابه التفاوت هزینه های تمام شده با قیمت های تکلیفی فروش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، وزارت نیرو، پس از انتشار گزارشی تحت عنوان بدهی وزارت نیرو معادل هزینه پویش هر هفته الف ب ایران/ فاجعه در صنعت برق با تداوم وضعیت کنونی نسبت به ارائه توضیحاتی اقدام کرد.

مشروح این توضیحات به شرح ذیل است: در پی انتشار خبری در سرویس انرژی آن خبرگزاری با عنوان بدهی وزارت نیرو معادل هزینه پویش هر هفته الف ب ایران/ فاجعه در صنعت برق با تداوم وضعیت کنونی در تاریخ 12 بهمن ماه جاری، ذکر چند نکته برای اطلاع و تنویر افکار عمومی ضروری به نظر می رسد.

در حال حاضر و بر اساس تکالیف مرتبط با تعرفه های ابلاغی، مشترکین برق بطور میانگین نیمی از هزینه تمام شده دفتری را پرداخت می کنند.

به این ترتیب مانده مطالبات تایید شده شرکت های زیرمجموعه ارائه دهنده خدمات برق از دولت بابت مابه التفاوت هزینه های تمام شده با قیمتهای تکلیفی فروش، تا پایان سال 1399 (بر اساس گزارش های ارائه شده به سازمان حسابرسی) به 40 هزار میلیارد تومان بالغ خواهد شد.

 در این شرایط، وزارت نیرو ضمن بهینه سازی هزینه های بهره برداری و سرمایه گذاری به منظور ایجاد توازن با درآمدها، تنوع بخشی به منابع مالی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو: طرح برق امید، بازنگری در تعرفه‎های برق است

وزارت نیرو: طرح برق امید، بازنگری در تعرفه‎های برق است