مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-02سياسي

نذر اهدای خون تا طبخ و توزیع نان رایگان بین نیازمندان


یکی از مساجد فعال تهران در اقدامی زیبا همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی نذر اهدای خون به موجب کمبود خون در این دوران سخت شیوع ویروس کرونا را آغاز و همچنان به این حرکت خود با تبلیغات بیشتر ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،این روزها به علت شیوع ویروس کرونا کارکردهای اجتماعی مسجد بیش از گذشته جنبه های خود را نشان داده است، مساجد در این ایام ده ماه نشان دادند که تا چه اندازه می توانند به کمک مردم و جامعه بیایند، از این رو به گفت وگو با ائمه جماعات یکی از مساجد تهران پرداخته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین قلی زاده – امام جماعت مسجد امام رضا(ع) پیشوا- در خصوص اقدامات این مسجد در دوره سوم تشدید شیوع ویروس کرونا با بیان اینکه یکی از اقدامات در این ایام افتتاح یک شعبه خیریه در مسجد بوده است، اظهار کرد: در صدد هستیم همزمان با جشن های دهه فجر این خیریه را افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: در چند ماه گذشته سعی کرده ایم بیش از ه70 بسته معیشتی را در بین خانواده های نیازمند توزیع کنیم که منبع مالی آن نیز از بین خیرین و مردم منطقه تهیه شده است.

البته 300 بسته دیگر نیز همزمان با دهه فجر توزیع خواهد شد.

امام جماعت مسجد امام رضا(ع) پیشوا تاکید گرد: میز سلامت یکی دیگر از خدمات ما در چند ماه گذشته بوده است که تا به امروز استقبال خوبی نیز از آن شده است، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر اهدای خون تا طبخ و توزیع نان رایگان بین نیازمندان

نذر اهدای خون تا طبخ و توزیع نان رایگان بین نیازمندان