مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:502021-02-02سياسي

آل اسحاق: سیاسی کاری در اقتصاد دلیل عدم توسعه اقتصادی مناسب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یحیی آل اسحاق وضعیت امروز در حوزه اقتصاد را غیر قابل مقایسه با قبل از انقلاب دانست و گف: در حوزه های امور زیربنایی، - یحیی آل اسحاق در ریشه یابی و آسیب شناسی علل عدم پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور به صورت متوازن گفت: دلیل اصلی این است که متاسفانه حوزه اقتصاد ایران سیاست زده است در حالی که اقتصاد یک علم محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یحیی آل اسحاق وضعیت امروز در حوزه اقتصاد را غیر قابل مقایسه با قبل از انقلاب دانست و گف: در حوزه های امور زیربنایی، ساخت سد، زنجیره های تولید و فرآورده های مختلف، جمهوری اسلامی ایران نسبت به پیش از انقلاب پیشرفت های بسیار زیادی کرده است.

وی در عین حال پیشرفت های اقتصادی را در مقایسه با دیگر حوزه ها از جمله سیاسی، اجتماعی، دیپلماسی و علمی دارای عقب افتادگی دانست و اظهار کرد: این عقب افتادگی های جدی در شان این انقلاب و ملت و همچنین ظرفیت هایی که در اختیار داریم، نیست.

این فعال اقتصادی با اشاره به پیشرفت هایی که کشور های مشابه ایران در طول چهار دهه گذشته داشته اند، تصریح کرد: باید انصاف به خرج داد و گفت در حوزه اقتصاد آن مقداری که باید بتوانیم پیشرفت نکرده ایم و کار های زیادی باید انجام می دادیم که صورت نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل اسحاق: سیاسی کاری در اقتصاد دلیل عدم توسعه اقتصادی مناسب است

آل اسحاق: سیاسی کاری در اقتصاد دلیل عدم توسعه اقتصادی مناسب است