مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 12:002021-02-02فرهنگي

گریز از ملال چهل سالگی/ نگاهی به رمان «موری» مهدی خطیبی


چاپ اول (1399) رمان «موری» نوشته مهدی خطیبی، در 120 صفحه با شمارگان 300 نسخه و قیمت 20000 تومان از سوی انتشارات کتاب کوله پشتی در تهران چاپ و منتشر شده است.

- چاپ اول (1399) رمان موری نوشته مهدی خطیبی، در 120 صفحه با شمارگان 300 نسخه و قیمت 20000 تومان از سوی انتشارات کتاب کوله پشتی در تهران چاپ و منتشر شده است.

علی الله سلیمی جنس ملال های زندگی آدمی در مقاطع مختلف سنی متفاوت است و در این میان، چهل سالگی به عنوان یکی از حساس ترین و پیچیده ترین مراحل زندگی، ملال خاص خود را به آدمی تحمیل می کند؛ ملالی که نوعی سرگشتگی را سر راه آدمی قرار می دهد و اغلب ریشه در گذشته دارد و آینده برایش پر ابهام است.

این موضوع دست مایه رمان جدید مهدی خطیبی، شاعر و نویسنده معاصر شده و کتاب موری غور خلسه آوری در ابهامات و مسئله های حل نشده در گذشته و نوعی بلاتکلیفی در حال و آینده است.

قهرمان داستان، مردی اهل احساس و تفکر است که در ابتدا یک زندگی معمولی را شروع کرده، مانند دیگران تشکیل خانواده داده اما به مرور خواسته ها و تمایلات ذهنی اش او را به سمت دنیای تازه ای کشانده که در آن، احساس و تفکر بر منطق ریاضی وار غلبه کرده است.

شخصیت مهیار در چهل سالگی به جایی از زندگی رسیده که پیش از آن رؤیای این نوع زیستن را در سر داشته؛ دنیای تجرد و تنهایی و خلوت کردن با کلمه و کتاب و ادب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گریز از ملال چهل سالگی/ نگاهی به رمان «موری» مهدی خطیبی

گریز از ملال چهل سالگی/ نگاهی به رمان «موری» مهدی خطیبی