مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 12:002021-02-02فرهنگي

انتشار 2 کتاب از مجموعه «فلسفه برای زندگی امروز»


ترجمه کتاب های «چگونه مثل امپراتور روم فکر کنیم» و «ایکیگای دلخوشی های کوچک زندگی» از مجموعه «فلسفه برای زندگی امروز» منتشر شد.

- ترجمه کتاب های چگونه مثل امپراتور روم فکر کنیم و ایکیگای دلخوشی های کوچک زندگی از مجموعه فلسفه برای زندگی امروز منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب چگونه مثل امپراتور روم فکر کنیم نوشته دونالد رابرتسون با ترجمه محدثه احمدی در 272 صفحه و با قیمت 40 هزار تومان در قالب مجموعه فلسفه برای زندگی امروز از سوی نشر سنگ منتشر شده است.

در معرفی این کتاب است: این کتاب که از آن به عنوان یکی از شاخص ترین آثار فلسفی سال 2020 یاد می شود، به فلسفه رواقی مارکوس اورلیوس، یکی از مشهورترین امپراتوران روم و فیلسوف رواقی می پردازد.

رابرتسون که بیشتر به عنوان روان درمانگر حوزه رفتاردرمانی شناختی مطرح است، در این کتاب بخش های جذابی از زندگی مارکوس اورلیوس را با افکار او در هم آمیخته و به آموزه های مفیدی دست یافته است.

او در هشت فصل تلاش کرده است به پرسش های مهم روان شناختی و فلسفی انسان امروز پاسخ گوید؛ پرسش هایی نظیر چگونه عاقلانه سخن بگوییم ، چگونه ترس را رها کنیم ، چگونه بر خشم مسلط شویم ، چگونه درد را تحمل کنیم و.

.

همچنین کتاب ایکیگای دلخوشی های کوچک زندگی نوشته یوکاری میتسوهاشی هم در قالب مجموعه یادشده با ترجمه محدثه اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 2 کتاب از مجموعه «فلسفه برای زندگی امروز»

انتشار 2 کتاب از مجموعه «فلسفه برای زندگی امروز»