مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 12:102021-02-02سياسي

مانورهای سپاه و ارتش پیام های روشنی برای ماجراجویان آمریکایی و صهیونیستی داشت


مانور های سپاه و ارتش در زمین و هوا پیام های روشنی برای ماجراجویان آمریکایی و صهیونیستی داشت؛ آنها فهمیدند قدرت ارتش ایران کمتر از سپاه نیست و سپاه در اوج قدرت نمایی در منطقه حضور دارد و این را بررسی های سنتکام به بایدن گفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر افزود: دهه فجر امسال را در حالی گرامی می داریم که در آستانه ورود به قرن جدید و شکل گیری تمدن نوین جهانی اسلام هستیم.

وی ادامه داد: معادلات قدرت با ظهور انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته به شدت تغییر کرده است و انقلاب اسلامی از میان گرد و غبار توطئه ها و دسیسه های آمریکا و اروپا و سلطه گران جهانی هر روز نیرومندتر، پرقدرت تر و با صلابت تر در سپهر سیاست جهانی حضور دارد.

بادامچیان تصریح کرد: ما در شرایطی دهه فجر امسال را برگزار می کنیم که با اطمینان و آرامش به طرف گام دوم انقلاب پیش می رویم، در حالی که زلزله در ارکان قدرت غرب افتاده است و مقبولیت و مشروعیت نظام های لیبرال دموکراسی در پایین ترین سطح ممکن است.

 دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اوضاع آشفته آمریکا در انتخاب چهل و ششمین رییس جمهور این کشور گفت: امروز هیچ فیلسوف سیاسی در غرب وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانورهای سپاه و ارتش پیام های روشنی برای ماجراجویان آمریکایی و صهیونیستی داشت

مانورهای سپاه و ارتش پیام های روشنی برای ماجراجویان آمریکایی و صهیونیستی داشت