مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 12:252021-02-02سياسي

وعده قطع انتقال زباله ساری به چهاردانگه ساری توسط مسؤولان استان


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند مازندران گفت: استاندار مازندران معاون عمرانی و فرماندار ساری براساس قول و مصوبه شرکت مجری و سرمایه گذار به مردم قول دادند که زباله های ساری از پایان دی ماه به منطقه چهاردانگه منتقل نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد زرودی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره اقدامات انجام شده برای تشکیل سازمان پسماند و مدیریت آن در استان، اظهار کرد: در این سازمان به عنوان یک نهاد سیاست گذار اقداماتی که باید در حوزه پسماند انجام شود را تبیین می کنیم.

وی با اعلام اینکه یکی از اهداف این سازمان جلوگیری از فعالیت های جزیره ای حوزه پسماند است، گفت: تشکیل سازمان اتفاق بسیار مناسب برای مجموعه استان است که پیگیری های زیادی در این زمینه انجام شده است.

رییس سازمان پسماند مازندران ادامه داد: ساختار سازمان به درستی شکل نگرفته، مسؤولیت ما در سازمان پسماند به طور اختصاصی رسیدگی و سیاست گذاری در این حوزه است در این بازه زمانی کوتاه هم ریل گذاری های که انجام شده درست بوده و پیگیر پروژه های باید باشیم که به نتیجه برسد.

وی با اعلام اینکه از زمان شروع فعالیت این سازمان در استان شاهد بهره برداری کارخانه کمپوست تنکابن بودیم،افزود: کارخانه زباله سوز نوشهر به بهره برداری رسیده، بهره برداری 100 درصدی از کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده قطع انتقال زباله ساری به چهاردانگه ساری توسط مسؤولان استان

وعده قطع انتقال زباله ساری به چهاردانگه ساری توسط مسؤولان استان