مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-02دانش

صادرات شرکت های دانش بنیان به 139 میلیون دلار رسید


معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: میزان صادرات شرکت های دانش بنیان از 14 میلیون دلار در سال 92 اکنون به 139 میلیون دلار رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی صدیقی ظهر سه شنبه در آیین استقبال از نودانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان البرز که در دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم ابوالقاسم فردوسی فردیس صورت گرفت، اظهار کرد: باید به دستاوردهای آموزش عالی کشور در این 42 سال بپردازیم تا متوجه شویم چه تحولی اتفاق افتاده است.

وی بیان کرد: تعداد دانشجویان کشور در زمان پیروزی انقلاب اسلامی 170 هزار نفر بود اما این آمار در سال های اخیر به بیش از 4 میلیون دانشجو رسیده است.

معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه امروز حدود 3 میلیون و 400 هزار دانشجو در سطح کشور مشغول تحصیل هستند، تصریح کرد: این امر قطعاً از دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود که تلاش کرده است این توانایی را برای تربیت دانشجویان به منصه ظهور برساند.

وی با بیان اینکه این توفیق ها و پیشرفت ها با وجود تمام مشکلات کاملاً مستمر و مداوم است، گفت: امسال 41 دانشگاه ما در سطح دانشگاه های برتر دنیا شناخته شدند، در حالی که در سال 92 تنها یک دانشگاه در جمع دانشگاه های برتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات شرکت های دانش بنیان به 139 میلیون دلار رسید

صادرات شرکت های دانش بنیان به 139 میلیون دلار رسید