مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 12:402021-02-02سياسي

مازندران دارای 860 آب بندان و تالاب است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به وجود 860 آب بندان و تالاب دست ساز در استان بر لزوم صیانت از این اکوسیستم طبیعی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حسن خیریانپور عصر سه شنبه در پنجاهمین سالگرد کنوانسیون رامسر و گرامیداشت روز جهانی تالاب ها که در هتل رامسر برگزار شد گفت: تالاب ها به عنوان یکی از مهمترین مسائل زیست محیطی است.

وی افزود: امروز 50 سال از معاهده کنوانسیون رامسر می گذرد و 171 کشور جهان در این معاهده عضویت دارند و خرسندی خود را از شهر رامسر به عنوان میزبان این اجلاس اعلام می داریم.

وی تصریح کرد: تداوم روند خروجی این اجلاس باید محقق شود و هر چه بیشتر شاهد تحقق شعار کنوانسیون رامسر که پیوند ناگسستنی آب و زندگی است باشیم.

خیریان پور گفت: اهمیت جنگل های هیرکانی به عنوان میراث جهانی و دریای خزر با همه زیبایی ها و ذخایرش و حدود 160 رودخانه منحصر بفرد است.

معاون استاندار افزود: دو تالاب مهم جهانی میانکاله و فریدونکنار با مساحت 100 هزار هکتار به عنوان پتانسیل مهم در این بخش بوده و 860 آب بندان و تالاب دست ساز داریم که محل حضور پرندگان مهاجر هستند و حیات وحش و موقعیت منحصر به فرد استان مازندران از نظر پتانسیل های بالقوه و بالفعل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران دارای 860 آب بندان و تالاب است

مازندران دارای 860 آب بندان و تالاب است