مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 13:002021-02-02پزشكي

17 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی خراسان شمالی تغییر جنسیت داده اند


مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی با اشاره به مددجویان با اختلال هویت جنسی تحت پوشش این اداره کل گفت: تاکنون 17 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان تغییر جنسیت داده اند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی با اشاره به مددجویان با اختلال هویت جنسی تحت پوشش این اداره کل گفت: تاکنون 17 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان تغییر جنسیت داده اند.

دکتر قربانی در نشست خبری که 14 بهمن ماه در محل این اداره کل برگزار شد، افزود: 69 نفر در این استان مشکل اختلال هویتی دارند که برای آن ها پرونده تشکیل شده است و 17 نفر تاکنون تغییر جنسیت داده اند.

وی با اشاره به اینکه اختلال هویت جنسی درجه بندی دارد و تعدادی از مددجویان دارای این مشکل در سطح خفیف قرار دارند، ادامه داد: به افرادی که مشکل آن ها در سطح خفیف قرار دارد خدمات مشاوره ای و درمانی ارائه می شود.

قربانی اظهارکرد: علاوه بر آن چهار تا پنج نفر از مددجویان دارای اختلال هویت جنسی دیگر نیز در نوبت هستند تا عمل جراحی لازم را انجام دهند.

وی در ارتباط با واگذاری مسکن به معلول ها گفت: برای ساخت مسکن بهزیستی خراسان شمالی 31 میلیارد و 900 میلیون تومان سهم بهزیستی است و این اداره کل از این رقم تا 70درصد جذب اعتبار داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی خراسان شمالی تغییر جنسیت داده اند

17 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی خراسان شمالی تغییر جنسیت داده اند