مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 13:052021-02-02اقتصادي

وقوع 734 زلزله در استان کرمان تا پایان دی ماه


مدیرکل مدیریت بحران استاتداری کرمان ادامه داد: از ابتدای سال تا پایان دی ماه در استان کرمان، 734 زلزله بین یک تا 5 ریشتر ثبت شده به غیر از بهمن ماه که از این تعداد 9 مورد آن بین 4 تا 6 ریشتر و 67 مورد آن بین 3 تا 4 ریشتر بوده و مابقی زیر 3 ریشتر بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مجید سعیدی ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه استان کرمان کرمان معین استان های جنوب شرق در حوادث مانند سیل و زلزله و همچنین منطقه 14 تهران در زمان زلزله است، اظهار داشت: در حال حاضر در استان کرمان 8 ایستگاه زلزله نگاری وجود دارد که در ایام الله دهه فجر به 11 دستگاه افزایش خواهند یافت.

وی با بیان اینکه ما در ستاد بحران استان حدود یک هزار  و دو تن معادل 31 میلیارد و 300 میلیون تومان انواع اقلام به مناطق سیل زده کشور و استان کمک کرده ایم، عنوان کرد: در سال گذشته ستاد مدیریت بحران استان 18 جلسه با 185 مصوبه و در سال جاری تاکنون 13 جلسه با 152 مصوبه داشته ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان ابراز داشت: بیشترین حوادث طبیعی که استان کرمان را همیشه مورد تهدید و آسیب قرار داده زمین لرزه، سیل، طوفان و گردوغبار، خشکسالی، فرونشست و صاعقه، فرونشست و رانش زمین و سرمازدگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 734 زلزله در استان کرمان تا پایان دی ماه

وقوع 734 زلزله در استان کرمان تا پایان دی ماه