مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 13:202021-02-02اقتصادي

شیراز/ فروش اجباری کالا به جریمه نقدی منجر شد


این شرکت، فروش روغن خوراکی به واحدهای صنفی را منوط به خرید اقلامی نظیر رب گوجه فرنگی کرده بود - مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک شرکت پخش موادغذایی به دلیل فروش اجباری کالا، با حکم شعبه تعزیرات، به جریمه نقدی محکوم شد.

غلامرضا سالاری گفت: به دنبال گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تخلف فروش اجباری یک شرکت پخش موادغذایی در شیراز، پرونده ای در شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان فارس تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تعزیرات فارس، سالاری گفت: با انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد که آن شرکت، فروش روغن خوراکی به واحدهای صنفی را منوط به خرید اقلامی نظیر رب گوجه فرنگی، کرده و با سوء استفاده از کمبود روغن خوراکی در بازار، به قصد سودجویی فروش اجباری را دنبال کرده است.

وی با اشاره به احضار مدیر شرکت یاد شده، افزود: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرسین و تحقیقات انجام شده، تخلف این شرکت محرز و نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد ریالی شرکت متخلف صادر کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با هشدار در خصوص چنین اقداماتی گفت: تعزیرات حکومتی در برخورد با سودجویانی که به بهانه های مختلف در عرضه کالاهای اساسی به شهروندان اخلال می کنند هیچگونه اغماضی نخواهد کرد و در صورت مشاهده این موارد، با متخلفان برخورد تعزیراتی خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز/ فروش اجباری کالا به جریمه نقدی منجر شد

شیراز/ فروش اجباری کالا به جریمه نقدی منجر شد