مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 13:352021-02-02سياسي

جان فشانی شهدا، استقلال و شرف این مرز و بوم را بیمه کرد


شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس سند افتخارات نظام و کشورند که با جان فشانی استقلال، شرف و حیثیت این ملت و مرز و بوم را بیمه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی امروز با حضور در منزل جانباز مدافع حرم حسین مجیدی سرشت ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: جانبازان شهدای زنده ای هستند که با خداوند متعال معامله کردند و امروز ما در سایه این معامله در امنیت، آرامش و ثبات زندگی می کنیم و این نعمات عظیم محصول  از خود گذشتگی بهترین جوانان این مرز و بوم است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس با اشاره به از خود گذشتگی و ایثار بهترین جوانان کشور در مسیر پیروزی انقلاب و پاسداری از آرمان های والای انقلاب اسلامی گفت: دفاع شما از کیان کشور در خارج از مرزها نتیجه بخش بود و فراتر از مرز ها از ارزش های این نظام دفاع کردید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی ضمن ادای احترام، تکریم و نکوداشت خانوده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران گفت: به طور قطع خانواده های معزز شهدا و ایثارگران حق بسیار زیادی به گردن همه آحاد جامعه دارند و بر ما مسئولان تکلیف است که همواره قدردان ازخودگذشتگی این قشر باشیم چرا که اگر امروز ما مسئولیت و عزتی داریم  مرهون همین  ایثار و 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فشانی شهدا، استقلال و شرف این مرز و بوم را بیمه کرد

جان فشانی شهدا، استقلال و شرف این مرز و بوم را بیمه کرد