مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 14:052021-02-02سياسي

16 واحد تولیدی در شهرک صنعتی قرچک افتتاح شد


همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور معاون استاندار، 16 واحد تولیدی در شهرک صنعتی قرچک با اشتغال زایی 400 نفری افتتاح و به بهره برداری رسید.

- ایسنا/تهران همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور معاون استاندار، 16 واحد تولیدی در شهرک صنعتی قرچک با اشتغال زایی 400 نفری افتتاح و به بهره برداری رسید.

همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار، بهمن خطیبی فرماندار، محسن خرمی شریف شهردار، وحید زمانی آس مدیر شهرک صنعتی و دیگر مسؤولان، 16 واحد تولیدی در شهرک صنعتی قرچک با اشتغال زایی 400 نفر افتتاح و به بهره برداری رسید.

وحید زمانی آس مدیر شهرک صنعتی قرچک در حاشیه افتتاح این پروژه های صنعتی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و خودکفایی به مناسبت ایام الله دهه فجر 16 واحد تولیدی در شهرک صنعتی قرچک با اعتباری بالغ بر 123 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه پروژه های افتتاح شده از بعد از هفته دولت تا دهه فجر به بهره برداری رسیده است، گفت: در این ایام فرخنده و مبارک، پروژه تأمین زیرساخت های شبکه مخابرات شهرک صنعتی قرچک به همت شرکت شهرک های صنعتی و شرکت مخابرات استان تهران با اعتبار 20 میلیارد ریال به منظور تأمین اشتراک وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 واحد تولیدی در شهرک صنعتی قرچک افتتاح شد

16 واحد تولیدی در شهرک صنعتی قرچک افتتاح شد