مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 15:402021-02-02سياسي

تحصیل 20 هزار دانش آموز از 5 کشور در البرز


20 هزار دانش آموز اتباع از پنج کشور خارجی زیر پوشش آموزش و پرورش استان قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سالار قاسمی عصر سه شنبه در جلسه کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش البرز به ریاست نماینده ولی فقیه در استان که با حضور حاجیان زاده دبیر ستاد همکاری های حوزه و وزارت آموزش و پرورش به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یاد و نام امام خمینی (ره) این معلم انقلاب و همچنین شهدای تعلیم و تربیت را گرامی می داریم.

وی با بیان اینکه امروز آغاز فعالیت نودانشجویان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی استان البرز صورت گرفت، تصریح کرد: در این مراسم به دستاوردهای بی نظیر علمی کشور اشاره شد، به ویژه در عدالت آموزشی کشور که 90 درصد دانش آموزان از نعمت آموزش برخوردار هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: در همین شرایط کرونایی از دستاوردهای نظام این است که در بستر فضای مجازی و شبکه شاد با تمام مشکلاتی که دارد هیچ دانش آموزی از فراگیری آموزش بی بهره نیست.

افتخارآفرینی دانش آموزان البرز در المپیادهای مختلف وی با اشاره به اینکه دانش آموزان استان البرز در المپیادهای مختلف موفق به کسب مدال طلا شدند، خاطرنشان کرد: در میادین علمی بین المللی که در مرحله دوم برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 20 هزار دانش آموز از 5 کشور در البرز

تحصیل 20 هزار دانش آموز از 5 کشور در البرز