مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 15:502021-02-02اقتصادي

شارژ کارتریج لیزری رنگی ونکاتی که باید رعایت شود


در حال حاضر شارژ کارتریج های لیزری مورد استقبال اکثر کاربران چاپگر قرار گرفته، و دلیل آن را می توان بالا رفتن قیمت کارتریج در کشور عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پرچابا، شارژ کارتریج اگر به طور استاندارد انجام نشود می تواند به دستگاه چاپگر آسیب برساند.

شارژ کارتریج چیست؟ اگر بطور خلاصه بخواهیم بگوییم که شارژ کارتریج چیست باید بگوییم که شارژ کارتریج یعنی پر کردن مجدد مواد مصرفی پرینتر از جوهر و یا پودر تونر، در کارتریج های جوهرافشان شارژ کارتریج با مایع جوهر انجام می شود و در کارتریج های لیزری شارژ کارتریج با پودر تونر انجام می پذیرد که صرفا با پر کردن مجدد کارتریج نمی تواند نتیجه مطلوب کسب شود و شاید نیاز به تعویض قطعاتی هم باشد که این کار نیاز به تجربه و تخصص ویژه دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی این لینک شارژ کارتریج چیست کلیک نمایید.

شارژ کارتریج لیزری رنگی با کارتریج لیزری سیاه و سفید چه فرقی می کند؟ در شارژکارتریج لیزری سیاه و سفید یک کارتریج وجود دارد و فقط پودرسیاه رنگ استفاده می شود ولی در کارتریج لیزری رنگی چهار کارتریج با رنگهای زرد، آبی، قرمز و مشکی وجود دارد که برای شارژ آنها باید رنگ مخصوص به کارتریج داخل آن پر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شارژ کارتریج لیزری رنگی ونکاتی که باید رعایت شود

شارژ کارتریج لیزری رنگی ونکاتی که باید رعایت شود