مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 15:552021-02-02سياسي

زنان نقش موثری در بالندگی جامعه دارند


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه زنان نقش موثری در بالندگی و پیشرفت جامعه دارند، گفت: زنان ایران اسلامی با تمام وجود به دفاع از انقلاب اسلامی پرداخته و در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده اند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه زنان نقش موثری در بالندگی و پیشرفت جامعه دارند، گفت: زنان ایران اسلامی با تمام وجود به دفاع از انقلاب اسلامی پرداخته و در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده اند.

هوشنگ بازوند، امروز(14 بهمن) در نشست نقش زنان در توسعه که با حضور جمعی از زنان کارآفرین و همچنین تعدادی از مادران شهید و ایثارگر در سالن شهدای دولت استانداری و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور برگزار شد، با تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: تقارن میلاد حضرت زهرا(س) با دهه فجر انقلاب اسلامی در واقع به معنی گره خوردن تاریخ اسلام با انقلاب اسلامی است که این تقارن را برای سعادت و نیکبختی بیشتر ایران اسلامی به فال نیک می گیریم.

وی در ادامه با اشاره به نقش موثر زنان در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: کم نیستند مادران فداکار و ایثارگری که فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان نقش موثری در بالندگی جامعه دارند

زنان نقش موثری در بالندگی جامعه دارند