مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 16:102021-02-02دانش

برنامه ریزی برای پرتاب 3 ماهواره با پرتابگر سیمرغ


رییس سازمان فضایی ایران با اشاره به آخرین وضعیت ماهواره های در دست ساخت گفت: برنامه ریزی برای پرتاب ماهواره «طلوع »، «پارس یک» و «ظفر 2» با پرتابگر سیمرغ در حال انجام است.

- رییس سازمان فضایی ایران با اشاره به آخرین وضعیت ماهواره های در دست ساخت گفت: برنامه ریزی برای پرتاب ماهواره طلوع ، پارس یک و ظفر 2 با پرتابگر سیمرغ در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی براری عصر امروز سه شنبه در مراسم روز ملی فناوری فضایی که به صورت آنلاین برگزار شد، با اشاره به نقشه استراتژیک کشور در توسعه صنعت فضایی کشور، گفت: ما 4 راهبرد شامل شتاب بخشی برنامه فضایی مبتنی بر برنامه ششم توسعه و سند هوافضا، کاربردی سازی صنعت فضایی، استفاده از توانمندی بخش خصوصی و مدیریت پژوهش در صنعت فضایی را دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه این نقشه استراتژیک هم اکنون در حوزه های مربوط به توسعه زیرساخت ها، رشد ارزش افزده، توسعه خدمات کسب و کارهای فضاپایه و فعالیت های اپراتوری تدوین شده است، گفت: در حوزه توسعه زیرساخت های فضایی، طراحی و ساخت ماهواره، خرید و بهره برداری ماهواره و تثبیت ماهواره عملیاتی، توسعه پایگاه های پرتاب و زیست فضایی در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای پرتاب 3 ماهواره با پرتابگر سیمرغ

برنامه ریزی برای پرتاب 3 ماهواره با پرتابگر سیمرغ