مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 16:102021-02-02سياسي

حوزه باید میدان جنگ نرم را تسخیر کند


مدیر حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه حوزه علمیه نرم افزار انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: حوزه باید میدان های نبرد نرم را تسخیر کند تا دشمنان جرأت اسلام ستیزی نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی عصر امروز در همایش رهروان فاطمی که با شرکت طلاب و روحانیان خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد، فهم دین، انذار و ابلاغ دین و اقامه آن را سه رسالت طلاب و حوزویان دانست و اظهار کرد: بعد از فهم دین توسط طلبه و روحانی، نوبت به انذار می رسد، زیرا آیه نفر می گوید وقتی دین را فهمیدید نمی توانید به گوشه ای رفته و کاری به جامعه و مردم نداشته باشید بلکه فهم دین مسئولیت زا است لذا وقتی دین را فهمیدید باید وارد میدان شوید.

مدیر حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: انقلاب و نظام اسلامی دو بال سخت افزاری و نرم افزاری لازم دارد؛ بال سخت افزاری دفاع مقدس و میدان های نبرد و شهدا و رهروان شهدا در عرصه های مختلف است، رهروانی که به همت آن ها امروز درزمینه نظامی خودکفا شده و زمین و دریا و فضا را به سیطره خود درآورده ایم، آن هم درحالی که زمانی نیازمند ابزارهای تسلیحاتی بیگانه بودیم.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه نرم افزار انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: حوزه باید میدان های نبرد نرم را تسخیر کند تا دشمنان جرأت اسلام ستیزی نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه باید میدان جنگ نرم را تسخیر کند

حوزه باید میدان جنگ نرم را تسخیر کند