مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 16:252021-02-02سياسي

خون شهیدان موجب جاودانگی، ایجاد قدرت و حیات در کالبد جامعه می شود


رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: خون شهیدان موجب جاودانگی، ایجاد قدرت و حیات در کالبد جامعه و تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان می شود.

- آیت الله اختری در مراسم معرفی جایزه جهانی آثار سردار سلیمانی: خون شهیدان موجب جاودانگی، ایجاد قدرت و حیات در کالبد جامعه می شود رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: خون شهیدان موجب جاودانگی، ایجاد قدرت و حیات در کالبد جامعه و تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمد حسن اختری در آیین معرفی جایزه جهانی آثار سردار سلیمانی که در تالار حوزه هنری برگزار شد، اظهارداشت: تجلیل و تقدیر از خانواده های شهدای و ایثارگران، اقدامی تاثیرگذار و نقش آفرین در زنده نگهداشتن یاد شهدا، رشادت ها و خدماتی است که شهدا با فداکاری های خود به یادگار گذاشتند و همچنین باعث می شود روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان رشد پیدا کند و گسترش یابد.

وی افزود: همان طور که خون شهیدان باعث جاودانگی می شود موجب ایجاد قدرت و حیات در کالبد جامعه نیز خواهد شد و همان طور که خون در کالبد انسان حیات آفرین است، خون شهدا نیز باعث تقویت روحیه ایثار و فداکاری در جامعه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهیدان موجب جاودانگی، ایجاد قدرت و حیات در کالبد جامعه می شود

خون شهیدان موجب جاودانگی، ایجاد قدرت و حیات در کالبد جامعه می شود