مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 16:552021-02-02ورزشي

برتری نماینده کردستان و دشتستان/ رقابت برای کسب مقام اول تا هشتم


دور رفت از مرحله سوم رقابت های لیگ برتر هندبال مردان با برگزاری دو دیدار و برتری نمایندگان دشتستان و کردستان در تالار شهید سلیمانی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دور رفت از مرحله سوم سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور از امروز سه شنبه 14 بهمن ماه در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی تهران آغاز شد.

در نخستین دیدار تیم های کیمیا کاشت کردستان و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که در پایان کیمیاکاشت با نتیجه 32 بر 29 پیروز شد.

در دومین دیدار امروز هم ستارگان دشتستان با نتیحه 30 بر 29 تیم پرواز هوانیروز را از پیش رو برداشت تا در پایان نخستین روز این رقابت ها تیم های ستارگان دشتستان، کیمیا کاشت کردستان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران به ترتیب در رده نهم تا دوازدهم قرار گیرند.

نتیجه کامل مسابقات امروز در گروه N به این شرح است : * کیمیا کاشت کردستان 32 - نفت و گاز گچساران 29 * پرواز هوانیروز 29 - ستارگان دشتستان 30 در دومین روز این رقابت ها نیز چهار مسابقه در گروه M برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است: * پاس ناجا قم – صنعت مس کرمان ساعت 11 * نیروی زمینی شهید شاملی کازرون – فراز بام خاییز دهدشت ساعت 13:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری نماینده کردستان و دشتستان/ رقابت برای کسب مقام اول تا هشتم

برتری نماینده کردستان و دشتستان/ رقابت برای کسب مقام اول تا هشتم