مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 17:102021-02-02فرهنگي

گله از مدیرانی که کاری برای تک تیرانداز جنگ نکردند


تهیه کننده فیلم «تک تیرانداز» با اشاره به بودجه حدود 10 میلیاردی این فیلم که برشی از زندگی یکی از شهدای دفاع مقدس است، به انتقاد از مسئولان استان اصفهان برای همراهی نکردن در این فیلم پرداخت و گفت: - تهیه کننده فیلم تک تیرانداز با اشاره به بودجه حدود 10 میلیاردی این فیلم که برشی از زندگی یکی از شهدای دفاع مقدس است، به انتقاد از مسئولان استان اصفهان برای همراهی نکردن در این فیلم پرداخت و گفت: آن ها لیاقت کمک در این فیلم را نداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم سینمایی تک تیرانداز به کارگردانی علی غفاری و بازیگری کامبیز دیرباز درباره شهید عبدالرسول زرین تک تیرانداز مشهور دوران دفاع مقدس است که 14 بهمن در دومین سانس جشنواره سی و نهم فیلم فجر در سینمای رسانه ها به نمایش درآمد.

ابراهیم اصغری در این نشست بیان کرد: گروه ما حدود 100 نفر بود که گاهی با هنروران بیشتر هم می شد و بودجه ساخت آن حدود 10 میلیارد تومان شد که به اعتقاد من در شرایط فعلی بودجه زیادی برای این نوع فیلم نیست.

شاید توقع زیادی باشد، اما توقع کمک از ارگان ها و مدیران را دارم چراکه در این زمینه وظیفه دارند.

او با اشاره به گله هایی که از برخی جانبازان شنیده بود که گفته بودند فلان مسئول را میشناسند که هر روز از محل زندگی آن ها می گذرد ولی حتی یک بار سراغ نمیگیرد و مسئله لیاقت نداشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گله از مدیرانی که کاری برای تک تیرانداز جنگ نکردند

گله از مدیرانی که کاری برای تک تیرانداز جنگ نکردند