مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 18:152021-02-02سياسي

خسارات سرمازدگی محصولات کشاورزی جنوب کرمان پرداخت می شود


نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: خسارات سرمازدگی محصولات کشاورزی به زودی پرداخت می شود.

-  منصور شکراللهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: سفر وزیر جهاد کشاورزی با دعوت نمایندگان جنوب استان کرمان در این منطقه صورت گرفت و در خصوص سرمازدگی محصولات کشاورزی و طوفان شن که در برخی از این مناطق خسارت های زیادی به کشاورزان وارد کرد، تصمیم گیری های بسیار خوبی انجام شد.

 نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان ادامه داد: این مصوبات که توسط وزیر جهاد کشاورزی، معاونان این وزارتخانه و مدیرعامل بانک کشاورزی در خصوص استمهال وام های کشاورزی و سرمازدگی محصولات کشاورزی صورت گرفت، خوشبختانه اقدامات لازم انجام پذیرفت و همچنین در زمینه تمدید بند ل و خ وام های کشاورزی با توجه به اینکه وزیر جهاد کشاورزی نگاه خوبی به این منطقه دارد، تدابیر لازم در نظر گرفته شد و خسارات سرمازدگی محصولات کشاورزی به زودی پرداخت می شود.

شکراللهی در خصوص سرمایه گذاری در زمینه صنایع تبدیلی، بسته بندی و سورتینگ محصولات کشاورزی خاطرنشان کرد: در نشستی که با وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان مربوطه در قلعه گنج برگزار شد، مقرر شد بانک کشاورزی اعتبارات بسیار خوبی به سرمایه گذاران جنوب استان کرمان در این زمینه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارات سرمازدگی محصولات کشاورزی جنوب کرمان پرداخت می شود

خسارات سرمازدگی محصولات کشاورزی جنوب کرمان پرداخت می شود