مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 18:252021-02-02اجتماعي

سیاست های ساماندهی کنکور نهایی شد/ کنکور حذف نمی شود


قائم مقام نقشه جامع علمی کشور گفت: کنکور حذف نمی شود اما برای ورود به دانشگاه سهم امتحانات نهایی که آموزش و پرورش برگزار می کند، حدود 60 درصد تأثیر گذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور کبگانیان عصر امروز در حاشیه یک صد و چهل و چهارمین جلسه شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور گفت: اولین موضوعی که در این جلسه تاکید شد، اقتصاد دانش بنیان و فناوری های بالغ بود.

وی ادامه داد: این فناوری ها، مقداری از دیگر فناوری های نو و راهبردی متفاوت هستند و مجموعه ای از صنایع و فناوری که در زندگی روزمره مردم به کار می روند را شامل می شوند.

قائم مقام نقشه جامع علمی کشور افزود: در این جلسه تاکید شد در شورای ستاد نقشه جامع علمی کشور تمرکز زیادی روی این حوزه صورت گیرد، شاید 40 درصد اقدامات ملی مندرج در نقشه جامع علمی کشور در این حوزه است که با کمک معاونت علمی و فناوری در آینده تمرکز بیشتری در این حوزه ایجاد خواهد شد همچنین گزارش نظارتی فناوری در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی نهایی شد.

وی ادامه داد: در نهایت نیز تصویب شد که در مدت شش ماه برنامه های مرتبط با حوزه ستاد نانو تحت عنوان سند ملی توسعه فناوری نانو، ارائه شود.

ستاد نانو نیز این سند را ارائه داد که در حال بررسی کارشناسی است تا نهایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های ساماندهی کنکور نهایی شد/ کنکور حذف نمی شود

سیاست های ساماندهی کنکور نهایی شد/ کنکور حذف نمی شود