مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 19:202021-02-02سياسي

بیش از 16 هزار پرونده در ستاد مصلحین به سازش ختم شده است


رییس کل دادگستری کرمانشاه با اشاره به فعالیت ستاد مصلحین گفت: بیش 16 هزار پرونده در 9 ماه گذشته به سازش ختم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز توسلی زاده در نشست خبری تشریح اقدامات سفر رییس قوه قضاییه به استان کرمانشاه با تبریک ایام دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) یک حرکت بسیار بزرگ بود که ریشه در اعتقادات و باورهای مردم دارد و مهم ترین تحول آن ایجاد تغییر در زمینه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی تفکر استکبار جهانی را به چالش کشیده و امروز می بینید که از هر اقدامی مانند وضع سخت ترین تحریم ها برای متوقف کردن ملت ایران دریغ نمی کنند.

رییس کل دادگستری کرمانشاه با اشاره به سفر رییس دستگاه قضا به کرمانشاه تصریح کرد: قبل از سفر آقای رییسی به کرمانشاه یک تیم کارشناسی مشکلات دادگستری کرمانشاه را بررسی کرده و گزارشی به ایشان ارائه شد که رضایت رییس دستگاه قضا را به همراه داشت و در جریان این سفر تعداد 16 هزار نامه مردمی به دفتر ایشان تحویل داده شده است.

اختصاص بیش از 130 میلیارد اعتبار به دادگستری کرمانشاه توسلی زاده ادامه داد: در این سفر بیش از 130 میلیارد تومان اعتبار اختصاصی به دادگستری کرمانشاه و ادارات مربوطه اختصاص یافت که در مدت 2 سال به استان کرمانشاه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 16 هزار پرونده در ستاد مصلحین به سازش ختم شده است

بیش از 16 هزار پرونده در ستاد مصلحین به سازش ختم شده است