مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 21:552021-02-02فرهنگي

مهدویان به یک کمدی ساز سطح پایین تبدیل شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شیشلیک فیلمی است که از همان روزهای پذیرفته شدن در بین آثار سودای سیمرغ این دوره نظر اهالی رسانه و منتقدان را به خاطر تغییر مسیر فیلمسازی مهدویان به خود جلب کرده بود، - این منتقد سینمایی گفت: در حوزه محتوایی مهدویان تصور می کند با این اثر نقدی به سیستم و حاکمیت کرده اما در عمل فیلم توهین به مردم است و اگر قرار به نقد حاکمیت است، چرا در فیلم به مردم توهین شده است.

در این اثر سطح شعور مردم بسیار پایین نشان داده و کاش مهدویان واقعا نقد جدی به حاکمیت وارد می کرد نه اینکه به سطح شعور مردم توهین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، شیشلیک فیلمی است که از همان روزهای پذیرفته شدن در بین آثار سودای سیمرغ این دوره نظر اهالی رسانه و منتقدان را به خاطر تغییر مسیر فیلمسازی مهدویان به خود جلب کرده بود، اثری که به نوعی مهدویان جدیدی را به سینما معرفی می کند.

امیر ابیلی در پاسخ به این سوال که شاید از همان ابتدا با توجه به نگارش فیلمنامه شیشلیک توسط امیرمهدی ژوله احتمال پیش بینی ساخت چنین فیلمی وجود داشت، گفت: بله.

امیرمهدی ژوله نهایتا یک ستون نویس زرد نشریات سیاسی بوده و بعد از آن نیز آیتم نویس آثار مهران مدیری را برعهده داشت و هیچگاه فیلمنامه جدی از حیث ساختارمندی را نگارش نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدویان به یک کمدی ساز سطح پایین تبدیل شده است

مهدویان به یک کمدی ساز سطح پایین تبدیل شده است