مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 22:052021-02-02سياسي

روحیه کار و تلاش جهادی تقویت شود/ لزوم حذف نگاه های باندی و جناحی


رییس دانشگاه مذاهب اسلامی با تاکید بر لزوم حذف نگاه های باندی و جناحی در بین مسئولان، گفت: روحیه کار و تلاش جهادی باید به ویژه بین جوانان تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد حسینی سه شنبه شب در نشست مجازی انقلاب اسلامی، بایدها و واقعیت ها در گناوه با تبریک دهه مبارک فجر و میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: امام خمینی (ره) دارای روحیه انقلابی و جهادی بودند و انقلاب اسلامی مدیون مجاهدت ایشان است.

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی دارای این روحیه و باور بود که باید تحولی در جامعه ایجاد شود افزود: رسالت شخصیتی مانند امام خمینی (ره) این بود که این باور را که می توان تحولاتی را در جامعه ایجاد کرد در مردم و خواص و نخبگان ایجاد کند و اگر حرکت کنند اراده الهی هم تعلق می گیرد که به نتیجه برسند که در نتیجه این تفکر و حرکت انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی گفت: انقلاب اسلامی به تعبیر اروپایی ها و بسیاری از دانشمندان، انقلاب به نام خدا بود و در عصر افول دین که غرب و شرق با دین مبارزه می کردند و در ایران نیز به تضعیف باورهای دینی و اسلام می پرداختند تا مردم پیرو فرهنگ وارداتی غرب باشند، پیروز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه کار و تلاش جهادی تقویت شود/ لزوم حذف نگاه های باندی و جناحی

روحیه کار و تلاش جهادی تقویت شود/ لزوم حذف نگاه های باندی و جناحی