مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 22:102021-02-02سياسي

ترامپ اتهام ها علیه خود را خلافِ قانون و ناقض آزادی بیان خواند


وکلای مدافع رییس جمهور پیشین ایالات متحده ادعا می کنند از آنجا که وی دیگر در سمت خود فعالیت نمی کند، استناد به بند قانونی استیضاح برای این مقام سابق «خلافِ قانون اساسی» آمریکا است.

- وکلای مدافع رییس جمهور پیشین ایالات متحده ادعا می کنند از آنجا که وی دیگر در سمت خود فعالیت نمی کند، استناد به بند قانونی استیضاح برای این مقام سابق خلافِ قانون اساسی آمریکا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، بروس کاستور و دیوید شوئن دو وکیل مدافع دونالد ترامپ چهل و پنجمین رییس جمهور ایالات متحده در خلاصه دعوی 14 صفحه ای خود که روز سه شنبه به مجلس سنا ارائه کردند، بند قانونی استیضاح دونالد ترامپ را ناقض حقوق وی در فرآیند دادرسی خوانده و آن را به چالش کشیدند.

گفتنی است، مجلس نمایندگان تحت کنترل دمکرات ها در روز سیزدهم ژانویه و زمانی که ترامپ همچنان رییس جمهور آمریکا بود، به بند قانونی استیضاح رأی موافق دادند، اما لایحه قانونی استیضاح تا هفته گذشته به مجلس سنا ارائه نشد.

وکلای مدافع ترامپ می گویند که برگزاری نشست استیضاح در مجلس سنا اقدامی نامربوط و آشکارا در تناقض با زبان صریح قانون اساسی است .

افزون بر آ ن، این وکلای مدافع مدعی شدند که تلاش ها برای ممنوعیت سرکار آمدن دوباره ترامپ تحت لوای اصلاحیه چهاردهم قانون اساسی موضوعی خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ اتهام ها علیه خود را خلافِ قانون و ناقض آزادی بیان خواند

ترامپ اتهام ها علیه خود را خلافِ قانون و ناقض آزادی بیان خواند