مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 23:402021-02-02سياسي

دستورالعمل «بازپس گیری اموال نامشروع» نشان دهنده قصد مبارزه با مفسدین است


دستورالعمل«بازپس گیری اموال نامشروع» که از سوی رییس قوه قضاییه ابلاغ شد نشان دهنده آن است که مضامینی را که ریاست محترم قوه قضاییه دنبال می کند حالت نمایشی ندارد و واقعا قصد مبارزه با مفسدین در چارچوب راهی که برگزیده اند وجود دارد.

- دستورالعمل بازپس گیری اموال نامشروع نشان دهنده قصد مبارزه با مفسدین است یک کارشناس مسائل حقوقی گفت: دستورالعمل بازپس گیری اموال نامشروع که از سوی رییس قوه قضاییه ابلاغ شد نشان دهنده آن است که مضامینی را که ریاست محترم قوه قضاییه دنبال می کند حالت نمایشی ندارد و واقعا قصد مبارزه با مفسدین در چارچوب راهی که برگزیده اند وجود دارد.

عبدالله سمامی در گفت وگو با ایسنا در ارتباط با دستورالعمل رییس قوه قضاییه برای رسیدگی به اموال نامشروع گفت: این تصمیم، یکی از تصمیمات بسیار مهم رییس محترم قوه قضاییه در پی سایر اقدامات بسیار مفید ایشان تلقی می شود و رییس قوه قضاییه از زمانی که در این جایگاه حضور پیدا کردند در جهت مبارزه با فساد درون سازمانی و اداری و فسادی که به نوعی نهادینه شده گام برداشتند.

وی افزود: همانطور که مستحضر هستید اصل 49 قانون اساسی به نوعی به دولت این وظیفه را داده است که برای موارد فسادبرانگیز اقدام کند و در قالب این اصل قوانین بسیاری در مجلس شورای اسلامی در فواصل مختلف به تصویب رسیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل «بازپس گیری اموال نامشروع» نشان دهنده قصد مبارزه با مفسدین است

دستورالعمل «بازپس گیری اموال نامشروع» نشان دهنده قصد مبارزه با مفسدین است