مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 04:352021-02-03اجتماعي

انتقال منطقه امیرکبیر اصفهان به مکانی دیگر


مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در راستای پیشگیری از تشدید آلاینده های هوا در شهر اصفهان، منطقه امیرکبیر که روزانه 2 هزار خودرو در آن منطقه تردد می کنند به مکانی دیگر منتقل و ترددهای آن ساماندهی می شود.

- منصور شیشه فروش امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت موضوع معاینه فنی خودور در حمل و نقل استان اظهار داشت: در حال حاضر 10 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در اصفهان داریم که 6 مرکز دیگر هم در دست احداث است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه به اداره کل راهداری حمل و نقل و جاده ای استان تأکید کرده ایم که در تمام ناوگان حمل و نقل برون شهری استانداردهای ایمنی رعایت شود و خودروها معاینه فنی داشته باشند، افزود: از لحاظ تعداد ناوگان حمل نقل در سطح استان حدود هزار و 800 دستگاه اتوبوس برون شهری، 2 هزار مینی بوس و 900 سواری بین شهری فعال داریم و تعداد ماشین های سنگین هم 36 هزار تریلی و کامیون در سطح استان اعلام شده است.

وی با تأکید بر رعایت استانداردها و معاینه فنی در خودروهای سنگین بیان کرد: در 9 ماهه امسال حدود 40 میلیون تن کالا از مبدأ استان به سایر نقاط کشور جابه جا شده است؛ امسال به دلیل وضعیت کرونا و محدودیت های موجود نسبت به سال گذشته مسافرت های برون شهری حدود 54 درصد کاهش پیدا کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال منطقه امیرکبیر اصفهان به مکانی دیگر

انتقال منطقه امیرکبیر اصفهان به مکانی دیگر