مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 04:452021-02-03پزشكي

یک مدل رایانه ای که ترکیبات موثر بر کروناویروس را شناسایی می کند


پژوهشگران دانشگاه اوهایو در بررسی جدید خود، یک مدل رایانه ای طراحی کرده اند که می تواند ترکیبات امیدوارکننده برای مقابله با کروناویروس را شناسایی کند.

- پژوهشگران "دانشگاه اوهایو" در بررسی جدید خود، یک مدل رایانه ای طراحی کرده اند که می تواند ترکیبات امیدوارکننده برای مقابله با کروناویروس را شناسایی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وب سایت رسمی دانشگاه اوهایو، یک مدل جدید یادگیری عمیق که می تواند نحوه تعامل ژن ها و داروها را شناسایی کند، حداقل 10 ترکیب را شناسایی کرده است که ممکن است برای درمان کووید-19 امیدوارکننده باشند.

همه داروها به جز دو مورد، هنوز برای بررسی کارایی در برابر هپاتیت C، بیماری های قارچی، سرطان و بیماری قلبی تحت آزمایش قرار دارند.

این فهرست، داروهای تایید شده مانند سیکلوسپورین (cyclosporine) را شامل می شود که سرکوب کننده سیستم ایمنی بدن است و از رد عضو پیوند زده شده جلوگیری می کند.

یک داروی دیگر، آنیدولافونژین (anidulafungin) نام دارد که یک عامل ضد قارچ است.

این کشف توسط دانشمندان حوزه رایانه صورت گرفته است.

بنابراین پیش از تایید هر یک از این داروها به عنوان درمان های ایمن و موثر برای افراد مبتلا به کروناویروس، باید پژوهش های بیشتری انجام شود اما دانشمندان با استفاده از هوش مصنوعی برای دستیابی به این گزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مدل رایانه ای که ترکیبات موثر بر کروناویروس را شناسایی می کند

یک مدل رایانه ای که ترکیبات موثر بر کروناویروس را شناسایی می کند