مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 05:152021-02-03اقتصادي

زمان پرداخت خسارات بیمه ای از 30 روز به 24 ساعت کاهش یافت


زمان پرداخت خسارات متفرقه بیمه ای در شرکت آتیه سازان حافظ از 30 روز به 24 ساعت کاهش یافته است.

- محمد مهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در گفت وگو با خبرنگار فارس افزود: درباره کاهش زمان پرداخت خسارات متفرقه بیمه ای در شرکت آتیه سازان حافظ افزود: قرارداد کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی سراسر کشور طبق آیین نامه و قراردادی هر سال منعقد می شود که در این قرارداد مهلت پرداخت اسناد خسارت متفرقه حداکثر 30 روز در نظر گرفته می شد.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی و ارزیابی انتظارات و مواردی که منجر به ایجاد رضایت مندی حداکثری می شود، یکی از نکات بسیار مهم، پرداخت خسارات بیمه ای در حداقل زمان ممکن است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بیان کرد: بیش از 70 درصد حواله های پرداختی که مربوط به بار مراجعات می شود مربوط به حواله های تا 300 هزار تومان بود که به منظور جلب رضایت مندی حداکثری و با توجه به این که قرارداد اجازه پرداخت تا 30 روز را می داد، این پرداخت با ایجاد سازوکار تسریع در رسیدگی و پرداخت به 24 ساعت در کل کشور کاهش پیدا کرده است.

ناصحی افزود: این موضوع یکی از نقاط قوت محسوب شده و مورد تاکید کانون های بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در تمدید قرارداد سال جاری در پایان آبان 1399 بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان پرداخت خسارات بیمه ای از 30 روز به 24 ساعت کاهش یافت

زمان پرداخت خسارات بیمه ای از 30 روز به 24 ساعت کاهش یافت