مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 06:052021-02-03سياسي

نگاهی به چالش های گردشگری دینی


برای استفاده تام و تمام از ظرفیت های موجود در حوزه گردشگری دینی، ابتدا باید به تعریف دقیقی از این نوع گردشگری رسید و سپس، موانع موجود را شناسایی و رفع کرد.

- ایسنا/اصفهان برای استفاده تام و تمام از ظرفیت های موجود در حوزه گردشگری دینی، ابتدا باید به تعریف دقیقی از این نوع گردشگری رسید و سپس، موانع موجود را شناسایی و رفع کرد.

نشست چالش های گردشگری دینی در ایران با همین هدف از سوی مرکز علمی فرهنگی دانشجویان ایران و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان برگزار شد.

در این نشست که ظهر سه شنبه_14 بهمن ماه در سالن جلسات معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان برگزار شد، روح اله صفری، مشاور رییس جهاد دانشگاهی اصفهان، از مریم زینلی، کارشناس گردشگری ای که از سال 1381 در مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد فعالیت داشته خواست تا تعریفی از گردشگری مذهبی یا دینی ارائه کند و او، به صورت مصداقی چنین پاسخ داد: یکی از اصلی ترین فضاها در بحث گردشگری مذهبی گورستان ها هستند و تخت فولاد از این نظر، یک مجموعه غنی با ظرفیت بسیار بالاست.

ما برای اولین بار در سال 1382 گروهی را برای بازدید به این مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی بردیم و متوجه شدیم که خیلی از نیازها در این زمینه دیده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به چالش های گردشگری دینی

نگاهی به چالش های گردشگری دینی